[FreeBSD] AMD [volt: sebessegek]

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Feb. 12., K, 12:08:04 CET

Hello,

> A DIRPREF az, ami úgy működik, hogy az újonnan létrehozott _könyvtárak_
> lesznek gyorsabbak (a kernel konfigban nem kell semmit változtatni).
Egy pont oda.

> Nálam egy vfs.vmiodirenable=1 is elég sokat segített egy squid proxyn.
Ez a 4.5-nel mar alapertelmezes, ez biztos :)

> Na akkor mondom a bajomat.  Ti hogy álltok az AMD-s gépekkel?
Nalunk van itt ketto. Igaz eleg egysiku a FreeBSD-sen a terheles
(samba+tftp), viszont eddig meg nem volt vele gond. Athlon XP, valami ASUS
alaplappal. Melegedik mint a diszno, ugyhogy emiatt nem tul szimpatikus.

> felteszem a kérdést: AMD - kinél, mit, mennyire?  Nekem is van
> betonstabil AMD-m és elszállós Intel gépem, de az intelnél tudom, hogy
> ha bemegyek és kicserélem a memóriát, vagy valamilyen más részegységet,
> akkor meg fog javulni...
Szerintem az Athlonnal az a baj, hogy maga proci lehet gyors, ha nincs ala
szerver alaplap, kutyanak se kell. :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758