[FreeBSD] sebessegek / 2

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Feb. 12., K, 05:56:06 CET

Zahemszky Gábor wrote:

> Tudom, hogy hulye vagyok, de a regcomp-nal nem szabadna sokat vacakolnia,
> leven ha el nem b*, akkor azt ossz-vissz egyszer ken meghini.  Persze

OK, ez egyszer van minden mintara.

> a regexec minden fajel minden sorara, ott rendben van a sokat vacakolas.

Igen, de mi okozhat 1 nagysagrendnyi kulonbseget az op. rendszerek kozott?

> (Es egy masik tipp: diszk <-> vezerlo?)

Az eredeti levelembol latszik, hogy 4 kulonbozo gepen vizsgalodtam.
Amelyiken 22 perc volt a futasi ido, egy HP Netserver, lemeze, ahogy
az FBSD felismeri:
amrd0: <MegaRAID logical drive> on amr0
amrd0: 8677MB (17770496 sectors) RAID 1 (optimal)
amrd1: <MegaRAID logical drive> on amr0
amrd1: 17354MB (35540992 sectors) RAID 5 (optimal)

vezerloje:
amr0: <AMI MegaRAID> mem 0xf0000000-0xf7ffffff irq 9 at device 7.1 on pci0
amr0: <Integrated HP NetRAID (T5)> Firmware \^B\^CD , BIOS \^A\^BB , 16MB RAM

Gondolod, hogy ez lassitja le?

SzeFe