[FreeBSD] sebessegek

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Feb. 12., K, 05:39:40 CET

Attila Nagy wrote:

> Azt, hogy cvsup 4.5-STABLE-re (de legalabb 4.5-RELEASE),
> SOFTUPDATES+UFS_DIRHASH (lasd LINT) a kernelbe es valoszinuleg felgyorsul.
> Ha megvan, kerlek ird meg az eredmenyt.

Kedves idoutazo!

(Vasarnap valaszoltal a hetfoi levelemre, eppen hogy eszrevettem...)
Erre ebben a pillanatban nem lesz idom,
de ha jol latom, ez a filerendszer mukodeset gyorsitja. Nem vagyok meggyozodve

arrol, hogy a lassusagot a file-olvasas okozza. A top szerint a programom
98-99%
processzoridot fogyaszt fuggetlenul a geptol es op. rendszertol es a STAT
oszlopban
is mindig R van. Ebbol is az latszik, hogy nem varakozik file beolvasasra.
Ezenkivul
a futasi ido elteresek nagyok: 1 nagysagrend a Slackware es az osszes tobbi
kozott.

SzeFe