[FreeBSD] sendmail - lokalis kezbesites

bl balintl at server.albertfalva.sulinet.hu
2002. Feb. 7., Cs, 15:27:00 CET

Udvozlet!

> gondolom a mailboxot lockolna, hogy a levelet beletegye
> de ez nem sikerult
> 1. a mailboxok a /var/mail alatt vannak ?
> 2. tud-e a sendmail oda irni ? (jogosultsag) (marmint a /usr/libexec/mail.local
> tud-e oda irni ? azha nem setuid-es, akkor ugyanaz az user, mint a sendmail)
> Gabor

> a /usr/libexec/mail.local-nak van joga leveleket kezbesiteni?
> egykoron suid root volt, mostansag leszedtek rola by default. nem lehet, hogy
> ez a gond?
>
> -- mauzi

koszonom a valaszokat, tenyleg a jogosultsaggal volt baj,
amit talan magamtol is kitalalhattam volna, de mivel eddig
ment, es nem nyultam semmihez, ezt nem felteteleztem.

setuid-ra allitva a mail.local-t rogton kiszorta a leveleket.
mar csak remelni tudom, hogy jo ez igy, setuid-ra allitva.
a sendmail es a mail.local ugyanis ua. a user.
talan meg kellene ertenem vegre a kezbesites
pontos menetet...? ;-)

b. levente