[BSD] Re: [BSD] Mc

Kovács Péter kovacspeter2 at freemail.hu
2002. Dec. 29., V, 21:11:14 CET

> 2. csomagold ki a telepito CDn levo ports.tar.gz konyvtarat valahova
> a gepen, es utana a megfelelo konyvtarbol masood vissza
az /usr/ports ala az mc konyvtarat a helyere
Megtörtént!
> 3. Szerezd meg valahol az adott verzioju mcnek a forrasat es masold
> be az /usr/ports/distfiles ala es utana make install parancsot add ki
> az /usr/pors/misc/mc konyvtarban. VAGY szerezd meg a te freebsd
> verziodhoz kiadott mc packaget es tedd fel syinstallal, ami felhuzza
> a fuggosegeket is.
Először próbálkoztam a sysinstallal, azzal ugyanúgy nem működött.
Tehát a második variációhoz fordultam (make install). Az elején
rendesen elkezdte fordítani a programot, de a végén a következő
hibaüzenettel ért véget:
gmake[2]: *** No rule to make target '../slang/libmcslang.a', needed
by 'mc'.
top.
gmake[2]: Leaving directory '/usr/ports/misc/mc/work/mc-4.5.55/src'
gmake[1]: *** [all-recursive] Error 1
gmake[1]: Leaving directory '/usr/ports/misc/mc/work/mc-4.5.55'
gmake: *** [all] Error 2
*** Error code 2

Stop in /usr/ports/misc/mc.
Persze, ha be akarom hívni az mc-t ugyanaz a hibaüzenet jelenik meg.
Van valami újabb ötletetek?