[BSD] Login2

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Dec. 27., P, 20:15:25 CET

Hello,

erdekelt a dolog, kicsit utananeztem... :)

> Be szeretném még továbbá állítani, hogy 2 hónaponta
> mindenkinek módosítani kelljen a jelszavát. És a
hmmm... ebben a kerdesben sikerult addig eljutnom, hogy beallitom
a password exp datumot, de azon a napon mar nem enged be. :)
ellenben ha elozo nap belep, akkor kiirja, hogy holnap le fog
jarni - csak ezt a user nem biztos, hogy eszre fogja venni... :)
ezt a beallitast a chpass illetve a pw parancsokkal sikerult
eszkozolnom.

talaltam egy archivumot, amiben egy hozzaszolo azt mondta, hogy
ez a feature shadow extendion. :)
ennel tobbet nem talaltam. :(

ha valaki tobbt tud, szoljon, engem is erdekelne...

szvsz ennek a PAM-hoz nem sok koze van, de lehet, hogy tevedek.
:)

> bejelentkezéskor megjelenő Copyright... szöveget is el
> szeretném tüntetni. Ezeket hol állíthatom be?
ket modon:
1: letorlod a /etc/COPYRIGHT file-t :)
2: editalod a /etc/login.conf-ot, ott a default szekciot.

> Ha normál felhasználóként jelentkezek be, akkor minden
> bejelentkezéskor megjelenik egy tipp. Ezt hogyan lehet kiszedni?
editalod a .login file-odat. :)
(van benne egy ilyen sor:
[ -x /usr/games/fortune ] && /usr/games/fortune freebsd-tips
ezt kikommentezed vagy torlod.)

sok sikert:
air

--