[BSD] AMD PCnet/PCI eth csatolo

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Dec. 22., V, 11:07:25 CET

Hal,

> 3com - cisco-val semmi baj nincsen, amig automatan hagyod a
> kartyat meg a cisco-n a portot, amint kezzel megmondod Neki,
> hogy na kisfiam, Te 100Mbit Full Duplex vagy, azon nyomban
> beszarik...
nna, egy ujabb erdekesseg.

elozo levelemben irtam, hogy miutan a 3com bekerult, megszunt a
switchen a csomagutkozes.
ennek ellenere megneztuk, hogy lehetne a full-duplex modot
beallitani. sikerult is.

azt hiszem batran kijelenthetem, a 3com-cisco akkor is
dolgozik, ha beallitjuk, hogy pl. na kisfiam, Te 100Mbit Full
Duplex vagy... :))

> Mellekesen, azert a 3com eleg korrekt kis kartya.
ezt en is igy gondolom, de hat ha a valo vilagban megis csak
elofordulnak fura dolgok... :))

udv:
air
--