[BSD] TNT2 + FreeBSD 5.0 + XFree86 = ?

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2002. Dec. 20., P, 17:11:16 CET

On Fri, Dec 20, 2002 at 10:48:59AM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Hali mindenki!

> A kerdes: hasznal vagy hasznalt-e valaki ilyenfele kartyat FreeBSD
> alatt, persze nem a VGA konzol erdekel:-) Milyen volt a teljesitmenye?
> Az X (marmint a 4-es) mennyire tamogatta? (Itt nem az NVidia fele
> binaris formedvenyre gondolok, ami egyebkent nem is stabil, hanem a
> "sima" nv driverre) Mennyire volt stabil? (Ha valakit erdekel, nekem van
> egy "szarvastesztem", amit ki lehet probalni rajta:-)

Szia!

Az en gepemben eppen egy ilyen kartya van, es abszolut jok vele a tapasztala-
tok. Az elmult egy evben nem emlekszem ra, hogy az X elhasalt volna.
Ami az NVidia fele drivert illeti, en miota kijott azt hasznalom, es eddig
nem volt vele gond, viszont a GL-t hasznalo alkalmazasoknal szamottevoen
gyorsabb. (2D-ben is)

Ami az S3-at illeti: ha valaki azzal jon hozzam, hogy alandoan szetfagy a
gepe, az egyik elso kerdes szokott lenni hogy "Ugye NEM S3-as videokartyad
van?"... Nem egy esetben bejott.

Szoval en merem ajanlani ezt a kartyat. A "szarvastesztnek" meg allok elebe.

Udv:
m.