[BSD] AMD PCnet/PCI eth csatolo

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Dec. 19., Cs, 23:21:46 CET

Hal,

> 	En itt most valamit nem ertek.
> 	Egyszeruen begepelted hogy _tcpdump_
> 	vagy
> 	tcpdump -i pcn0
> 	?????
egyszeruen begepeltem; a Squid egyik fejlesztojeteol talaltam egy
mailt a squid levlista arch-ban, o irta. korabban nem hasznaltam
- itt talan hibaztam, elotte legalabb egy man-t kellett volna
nezni... gondoltam, ha valamit hianyol, ugyis szol - ahogy a
legtobb progi teszi... :)

amugy en azt nem ertem, hogy ha nem adok meg -i-vel iface-t,
akkor ok, figyeli az osszeset - de miert kell hanyatt esnie?
a tcpdump elkezdte irni a forgalmat, ahogy azt irtam, csak ezt kb.
2-3 sec utan abbahagyta, es eltunt a szinrol... :)
Kesobb a logokban azt lattam, hogy pl. a squid futott tovabb,
csak nem volt routing...

egyeb tipp?

koszi:
air