[BSD] 486 33mhz + 8m ram eleg ?

Kovács Péter kovacspeter2 at freemail.hu
2002. Dec. 17., K, 11:46:07 CET

Adam Szilveszter <sziszi at bsd.hu> írta:

> [...]
ennyi kell bele.

a lelkem, meg
rajta mindekozben.

> Az anno volt. Egy egeszen friss adat: az 5.0 sysinstallja
mar 16 megan
> se fut le. Legalabb 20-24 kell. Ick!
>
> Udv:
> Sz.
> --

> * Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
> *      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
> *         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *

Maximum perverzitasra pelda:
Nekem 386SX-en 10MB RAM-on es egy 85 megas vinyon tarol a
Slackware Linux (4.0). 8MB swap-ot adtam neki es igy fut
rajta az Apache egy regebbi valtozata. Es meg mukodik!
Online a nap 24 orajaban!
Termeszetesen a biztonsag ebbol kifolyolag nulla.