[BSD] FreeBSD 4.7 vs 5.0-RC1

Pocze Balazs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Dec. 16., H, 14:53:00 CET

On Sat, Dec 14, 2002 at 08:19:32PM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Ez viszont uj kerdes, es az a valaszom ra, hogy szerintem tedd fel
> nyugodtan a 4.7-et, es aztan is javaslom, hogy hasznald a 4.8-at, mikor
> megjelenik. Az 5.0-nak nem fog rosszat tenni, ha erik meg egy kicsit.
> Ugy kb az 5.1 vagy 5.2 lesz olyannak ajanlhato, akinek nincs meg rutinja
> a BSD-ben. Egyebkent lehet majd frissiteni.

Szerintem meg nem baj, ha az ember egy kicsit a problemas oldalaval
talalkozik a BSD-nek. Mondjuk, ha most talalkozna eloszor unixal akkor
en is azt mondanam amit, te, de szerintem erdemes megvarni az 5.0 -t.
(Jan 10 (?)) es akkor belevetni magat. Minel tobb problemaval talakozik
az ember annal jobban fogja ismerni a rendszert (szigoruan IMHO)
--
Pocze Balazs

Bombing for peace is like fucking for virginity