[BSD] yamaha 6416S scsi cdrw problema - ujra

bodnar istvan piggy at dub.hu
2002. Dec. 14., Szo, 10:55:53 CET

On Sat, 14 Dec 2002 08:11:47 +0100
Adam Szilveszter <sziszi at bsd.hu> wrote:

> Na ez viszont baj. A device es a driver ugy tunik drasztikusan nem
> ertenek egyet nehany kerdesben es ezert nem beszelnek egymassal:-)
> Viccet felreteve, szerintem van egy freebsd-scsi lista, oket kene
> megdobni (persze angolul) es majd ok megmondjak, hogy mi lehet, de meg
> ez elott rakeresnek a helyedben a kinti FreeBSD listak archivumaban az
> irod nevere, hatha mar masnak is feltunt valami.

termeszetesen az volt az elso, hogy a freebsd-hardware es a freebsd-scsi
listakon szetneztem, hatha. egyelore semmi siker, de meg kutatok,
elvegre is ez egy regi cdrw, valoszinu ha baj volt vele, akkor arrol mar
tudnak (optimizmus).
itt vannak mar a 5.0-RC1-es boot floppyk, azzal is nekiesek, hatha ott
mar javitva van a gond.

kosz,
istvan