[BSD] Microsoft FreeBSD Update

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2002. Dec. 13., P, 08:52:24 CET

On 2002. 12. 12., Kovács Péter has wisely spoken:

> Már sokan mondták és végig is lapozgattam, de egyszerűen
> nem találom. Nekem csak egy parancs kéne...

Most olvastam, hogy a Microsoft FreeBSD alá is megírja a Windows
Update-hez hasonlóan a verziófrissítő programját (FreeBSD Update).
A grafikus változat ugyanúgy böngészőben fog futni, csak egyszerűbb
lesz, mint a korábbi, mert a felhasználók a visszajelzések szerint
túl bonyolultnak találták, hogy el kellett olvasni frissítési tételenkénti
2 sor szöveget és rákkatintani a gombra.

A UNIX hagyományoknak megfelelően készül parancssoros változat is,
ahol csak annyit kell beírni, hogy "update", és utána enter-t kell
nyomni. A programot nem kell paraméterezni (csak a parancs), mert az
új, forradalmi MindReader(tm) technológiának köszönhetően kitalálja,
hogy a kedves felhasználó mit is szeretne frissíteni. Az MS
szakemberei kételkednek ennek a verziónak a sikerében, mert bár többet
tud a grafikus verziónál, de félő, hogy a felhasználók sértésnek
érzik, hogy gépelniük kell kattingatás helyett.

Természetesen a Szoftvercsomag MS licensz alatt érkezik, és a
licenszfeltételek előírják, hogy a felhasználó a fél veséjét is fel
kell hogy ajánlja, ha valamelyik MS vezérnek vagy rokonának szüksége
lenne erre. A program ára 120.000 forint. Elemzők kíváncsian várják a
választ, hogy a felhasználók mit hajlandók még feláldozni életükből a
kényelem és a lustaság oltárán.

(MTI)

Üdv:

Hajdú Zoltán