[BSD] FreeBSD Update

Strublics Robert baggio at baggio.hu
2002. Dec. 12., Cs, 21:22:44 CET

Hello,

ez a man akarmi, meg olvassal handbook-ot 1 konnyu valasz(bar gondolom ennyi ido utan, ugyanarra a kerdesre valaszolni, de en meg olyan kevesszer valaszoltam erre ;))...es annyi ertelme van, hogy a total "looser"-ek egy ido utan megunjak a bsd-t...

az, meg, hogy olvastad...es nem talaltal semmit, az is vicces, mert tuti benne van...szoval olvasdd el rendesen ;)

egyebkent meg:
cp /etc/defaults/make.conf /etc/make.conf
SUP_UPDATE=     yes
#
SUP=            /usr/local/bin/cvsup
SUPFLAGS=       -g -L 2
SUPHOST=        cvsup.hu.FreeBSD.org
SUPFILE=        /usr/share/examples/cvsup/stable-supfile
PORTSSUPFILE=   /usr/share/examples/cvsup/ports-supfile
DOCSUPFILE=     /usr/share/examples/cvsup/doc-supfile
cd /usr/src
make update

aztan forgass rendszert/kernelt.

Persze /usr/share/examples/cvsup/ konyvtarban legyenek ott a supfile-k.

udv:

--baggio