[BSD] [murray at FreeBSD.ORG: 5.0-RC1 Now Available]

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 12., Cs, 08:09:03 CET

On Thu, Dec 12, 2002 at 07:21:36AM +0100, Auth Gábor wrote:
> Halihó!

>   Télleg nem indul UFS2-ről... (DP2)

Nem tudom, nem fogom ujra formazni a lemezt csak, hogy kiprobaljam,
tehat itt marad az UFS1:-)

>   Hogy megy? Tegnapi CVS és make world után is még csak az ext attr ment
> nekem, az setfacl nem. :(

A DP2-ben jeleztek ugyanezt a problemat, ezert ha biztos vagy abban,
hogy mindent jol csinaltal (ld README.acls) akkor lehet, hogy meg mindig
fennall.

Sajnos a dolog amugy se trivialis, konnyu benne valamit elrontani. Pl az
extattr felelesztesehez nem eleg a megfelelo kernel opciok, a rejtett
konyvtarak letrehozasa es az extattrcontrol hasznalata, hanem egy reboot
is kell. Az ACL support hozzaadasahoz a legcelszerubb a tunefs-t
hasznalni, de ahhoz, hogy a beallitas ervenyre is jusson, a
fajlrendszert le kell mountolni aztan megint fel. Ez is legbiztosabban
egy rebootal megy, ha a /-n probalkozol. Utana a mount parancs
kimeneteben benne kell lennie az opciok rovatban az "acls" szovegnek is
(ugyanott, ahol a softupdates is szerepel ha van). A setfacl csak ezutan
fog mukodni.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *