[BSD] OpenBSD VIA Eden alapon

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2002. Dec. 11., Sze, 15:56:33 CET

Hi!

Nekem VIA Eden && FreeBSD-vel van tapasztalatom, remelem azert ez is erdekes
lesz. Van egy rendszerunk, ami most mar honapok ota fut ezen a lapon kikapcs
nelkul. A videorol nem nagyon tudok mit mondani, egy sysinstallt lattam,
az jol mukodott :) A hangkartyat kiprobaltam kivancsisagbol, azzal nem volt
gond. A processzorrol annyit, hogy ra kellet dobbennem, hogy az orajel egy
_nagyon_ nem objektiv meroje a teljesitmenynek. A 800MHz-es VIA C3-at egy
300-as Celeron kenterbe veri. Az ethernet kontrollerrel akadtak gondjaim:
idonkent gyakorlatilag megallt az egesz, es csak egy ifconfig up/down segitett.
Amikor vegleg elkeseredtem volna, bekerult egy a vr(4) drivert erinto
patch a -STABLE kernelbe, es onnantol kezdve hiba nelkul ment. Egyetlen
fajdalmam az az, hogy az alaplapi monitorozo chipet (vagy mittomen hogy
hijjak azt hivatalosan), szoval a homerseklet merest nem sikerult mukodesre
birnom. Az apm hibatlanul mukodik rajta.

Hat nagyjabol ennyi. Ha kerdes van batran! :)

udv,
m.