[BSD] Active directory, LDAP

Gaudia Andor n-d at freemail.hu
2002. Dec. 8., V, 19:30:15 CET

Hi!

Koszonom a rengeteg hozzaszolast. En csak a Win2k Server megvasarlasat
akartam elkerulni az egesszel.
A sambas cuccot atfutottam nagy vonalakban, es az ugy nez ki, hogy megfelelo
lenne erre a problemara.
A tervem az az hogy a FreeBSD-s szerverre felrakom a sambat, be allitom,
hogy domain cotrollerkent mukodjon, belovom az usereket, stb.
Ez kb egy 10 gepes halozat ahol kb 20-an dolgoznak es ossze vissza
hasznalgatjak a gepeket. Ezert akartam egy kozponti jelszo adatbazist.

Udv Endi
ui. Bocsesz hogy keson reagaltam, de el kellett utaznom!