Open Office + pár kérdés

n13 n13 at freemail.hu
2002. Dec. 1., V, 21:21:07 CET

Sziasztok

Szeretném tudni hogy a Open Office csomagban meg van e valamelyik 4.7-es cd-n?
Nekem sajnos csak az első van meg, igaz portsból letöltöttem de azt írja hogy
a fordításhoz legalább 4G szabad hely kell.
Esetleg nem lehet rávenni hogy berakott mobilracken levő szabad helyt
hasznalja fordítás alatt?

Érdekelne hogy ext3 -partíciót tudok e mountolni?
A linuxos particiómat szeretném átrakni ext3-ra de jó lenne ha továbbra is
elérném

Érdekelne hogy a "linuxulatort" hogy tudom használni?
A linux.ko modul be van töltve...

A KDE3 konquerorjához nincs flash plugin (a java már sikerült), esetleg nem
lehet rávenni hogy a mozillaét használja?
Bár a Mozilla 1.0.1-esem a flash-es lapoknál néha elszáll :(
--
Üdvözlettel:
n13