[FreeBSD] ping jail-bol

Vago Krisztian vagok at asterix.hu
2002. Aug. 22., Cs, 16:59:35 CEST

On Thu, 22 Aug 2002, Papp Tamas wrote:

> te bra, ezzel kezdtem az egeszet, hogy kene nekem vmi stuff, amivel
> tudok "ping"-elni, tolem csinalhatja tcp-n, udp-n, icmp-vel akarmi,
> csak mukodjon
>
> tudja azt, hogyha a user meg akarja nezni, hogy muxik-e a
> www.microsoft.com, akkor ezt ott parancssorban meg tudja tenni
>
> tompos

A ping-et helyettesited egy apro scripttel ami megfelelo setuid utan
rsh-val valahol mashol lyukad ki (esetleg pont a hoston) es mar megy is.
Egyszeru, meg biztonsagos is.

Krisztian

Vago Krisztian                                    e-mail: vagok at asterix.hu
British American Tobacco                              phone: +36 23 504570
H-2040 Budaors, Puskas Tivadar u. 5                    gsm: +36 20 9357523