[FreeBSD] amator

Szabados Jozsef szabados.jozsef at snt.hu
2002. Aug. 22., Cs, 10:55:11 CEST

Szia!

Cvsup eleg ertheto a handbookbol. En onnan szoktam nezni. Pelda meg a /usr/share/examples/cvsup alatt
Van. Ezt nem szoktam csak emiatt feltenni, helyette megnezem a cvs webes interfeszerol.

Udv,
Ui.: habar van ilyen modemem, nem tudom. En maradok a kulso soros portra csatlakoztathato
modemnel. Az biztos...