ftp.hu

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Aug. 15., Cs, 18:16:45 CEST

Hali,

varhato, hogy valamikor megjavul az ftp.hu.freebsd.org distfiles konyvtara?
Az ftp.freebsd.org-on es az ftp2.freebsd.org -on egyarant 11.7 gigabyte a
konyvtar merete, az ftp.hu -n 9.9, ezek utan mar nem is neztem meg a leg-
frissebb fileok datumat, mert biztos vagyok benne, hogy nem frissul,
186 esetbol egyben ad talalatot a magyar mirror. (kb)

Plusz az ls -lR sebessege is kb. 5-10x volt lassabb, mint a kulfoldi
szervereke.

Nincs valakinek folos 12-13 giga helye egy megbizhatoan mukodo FTP
szerverben? (esetleg HTTP)  Ha nekem  lenne, csinalnam, es egyben itt
kerek bocsanatot a cvsup2.hu.freebsd.org offline allapota miatt, sajnos
egy vitas ugyunk van az ISP-vel es emiatt nincs halozaton a gep. :(

udv
Mico