[FreeBSD] HP 760/40_terminal_connect_my_EVM(a big one)

Viktor Cemasko kensai at softhome.net
2002. Aug. 14., Sze, 08:03:38 CEST

Szervusz Zahy!

Tuesday, August 13, 2002, 15:00:58 PM +0200, you wrote:

Köszönöm a válaszodat.

Z> - ---------------------^ Ezt itt minek?

Nem tudtam, hogy tilos. Miért nem? :) Többször ebben a templomban nem
ejtem ki a másik templom Istenének a nevét. (Enyhitő körülmény legyen,
hogy a Windowst kihagydtam. ;-)  )

Z> OK. Próbálj hozzá doksit is pottyantatni.
Z> Szinte biztos, hogy működik.  Belenéztem a termcap fájelba, ott pont
Z> ez a tipus nem szerepel, de csinálni egy ilyen nem nagy durranás.
Z> Legegyszerűbb venni pl. egy működő HP-UX-os terminfo bejegyzést (*),

Müködik/ödött ott is HP-UX-os szerverrel, a terminfo bejegyzést
megszerzem, mert viszonylag könnyedén hozzáférek egy működő HP masinához
rendszergazdán keresztül, a doksi 50-50% esélyes a "rend" miatt, bár vannak
még csodák.

Mindenesetre még egyszer köszönöm.

vOrOn