[FreeBSD] Re: [FreeBSD] NAT részlet esebben

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Aug. 13., K, 16:59:14 CEST

On Tue, Aug 13, 2002 at 08:30:18AM +0200, "Hajdú Zoltán"  wrote:
> Idézet Adam Szilveszter <sziszi at bsd.hu> leveléből
>
> az asszony...
>
> Egyébiránt pár szolgáltató már engedélyezi a háztartáson belüli
> megosztást, másoknál egyszerűen nincs szó róla, valahol pedig tiltják.
> Nyilván nem életszerű a business csomag előfizetése csak azért, hogy a
> kölykök a saját gépükről nézegethessék Pamela Anderson bögyeit, és ne a
> papa céges/fejlesztői/stb gépéről.

A teljesseg kedveert: Axelero kifejezetten enegdelyezi, Datanet pl nem
szol rola, csak arrol, hogy egyidoben csak egy *login* lehet benn, ami
NAT eseten mindig igaz lesz. Egy routeres setup eseten egyebkent nem
feltetlenul. (Van olyan megoldas, amikor tobb usernevet es jelszot adnak
ki es minden bejelentkezett gep kulon publikus IP-t kap.) Az ilyesmi
foleg bizonyos game-k eseten erdekes, illetve talan van mas olyan
software is, amelyik a sajat protokolljaba agyazza az IP-det akar
publikus akar nem (pl most mintha ezt hallottam volna eDonkey-rol
IRC-en). Mas esetekben a NAT ellen nem igazan szol semmi, es maris nem
tudnak kiszurni (legalabbis Pam(ela) miatt nem) hacsak a hatalmas
forgalom nem szur szemet.:-)

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*   www.bsd.hu: A leggyorsabb magyar BSD hirszolgalat   *