OT Re: [FreeBSD] NAT részlet esebben

SITKEI Attila teflon at interware.hu
2002. Aug. 13., K, 13:10:50 CEST

[ha nagyon nem idevago, maganba valaszoljatok]

"Hajdú Zoltán"  (Aug 13. 08:08):

> Egyébiránt pár szolgáltató már engedélyezi a háztartáson belüli
> megosztást, másoknál egyszerűen nincs szó róla, valahol pedig tiltják.
> Nyilván nem életszerű a business csomag előfizetése csak azért, hogy a
> kölykök a saját gépükről nézegethessék Pamela Anderson bögyeit, és ne a
> papa céges/fejlesztői/stb gépéről.

csak annyit tennek hozza, hogy nem ertem, minek kuzdeni, ISP mondja: te,
elofizeto, kapsz ennyi up es annyi downstreamet. ha ki tudod tomni, ugyes
vagy, akarmennyi geprol.

egy broadbandnel mas, de itt vegpontonkent lehet szabalyozni... nem?

--
tfe&