[FreeBSD] NAT részletesebben

Demeter Bence bob at ngo.hu
2002. Aug. 12., H, 16:03:36 CEST

Udv!

>A portmap hasznalata tcp/udp -hez kotelezo, egyebkent ugyanis nem fogja
>tudni lekezelni a "tobb kapcsolat tobb IP-rol egy forras portrol jon" problemat,

Ez egesz biztos? Nem hinnem hogy ennyire trogerek lennenek a fejlesztok
hogy erre nem gondolnak :) En hasznalom a portmapot de egyszeruen nem
tudom elkepzelni hogy nelkule ne tudna az ipf lekezelni a problemat
mondjuk akar ugy hogy elkezdi egyesevel novelgetni a portszamot amig nem
talal szabad portot (ami persze lassitja a nat indulasat mer utana a
state mar ugyanojan gyors lesz, de legalabb muxik).

Lehet h kiprobalom egy tartalek gepen mindjart ;)

Aztan vegigbongeszem a forrast, mert nem hiszem h tenyleg ilyen troger
megoldas lenne ;)

BoB