[FreeBSD] [OT] vnet

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Aug. 10., Szo, 17:00:41 CEST

On Aug 10 2002, Adam Szilveszter wrote:
> [...]
> sebessegcsokkenesnek (le iranyba) "torteneti" okai vannak, mar annak
> idejen is majdnem leestem a szekrol, amikor az elso idoszakban meg
> csak
> a Vfon teruletek kozul nehanyon szolgaltato ceg Magyarorszagon egyedul
> 256k-s downstream-et irt az ajanlatba. (Mindenki masnal 384)
> Szerintem,
> noha azota a szoveget kicsereltek (ld www.sprinternet.vnet.hu) a
> beallitast nem valtoztattak, vagy legalabbis a Vfon-os teruleteken
> nem.
> Hogy a beallitas szandekosan volt-e 256k, vagy azert mert a

Ehhez annyit, hogy nekem max. 41K-val jon lefele Veszprembol. Tobbel
kene,
dehat ez egy ilyen orszag... 10%-os hibaarany nem tetel :I

Egyebkent a vnet-es szerzodesben a minosegi elvarasok nincsenek benne,
csak az, hogy a luser fizessen, mint a koles. A Vcom-osban mar igen,
de ott is ugyanez a helyzet, legfeljebb nagyobb onbizalommal lehet verni
a pultot.

> seggfejet.) Az upstream egy masik ugy, az ott is 64k-nak volt irva,
> tehat arra nincs tippem:-(.

Az meg a masik, hogy a down- es upstream nincs kulon, tehat ha az ember
feltolt, akkor lefele nem kifejezetten akar jonni az a stream, max
3-4Kbyte.

> Sok szerencset es ha valamiben tudok segiteni: contact me!

Elvallalja a vedelmunket, Ugyved Ur? :)
bye,
--
info at mindworks.hu   -   http://www.mindworks.hu  - : ` acting member