[FreeBSD] cd iras bsd-ken

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Aug. 7., Sze, 18:34:10 CEST

On Wed, Aug 07, 2002 at 12:28:50PM +0200, SITKEI Attila wrote:
> Adam Szilveszter (Aug 06. 23:08):

> kozbekerdes: freebsdn dvd-r(w)-t irtatok mar sikeresen? burncd a dvd+r
> lemezre a 3,7 gigas isobol pont 650 meganyit folirt es befejezte. a
> tartalomjegyzek megvan, csak adat nincs mogotte.
>
> egy atapi-csatolos hp dvd200i az iro, allitasa szerint (weboldal) dvd-r,
> -rw, +r, +rw formatumban ir, vagy meg tobben.

Es megneztem: a burncd manja szerint csak CD-R/RW mediumok irasara
alkalmas. Mivel IDE-irokat csak ez kezel FreeBSD-n ezert egyelore
sajnos szerintem ennyi. Az ATAPI-SCSI peccs szerintem meg nem fejlett
ennyire, bar probalni persze lehet.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *