[FreeBSD] mysql signal11

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Aug. 7., Sze, 13:42:28 CEST

On Aug 07 2002, Szabados Jozsef wrote:
> Szia
>
> Van valami siq11 faq, ami szerint a jelenseg hardverhibara utalhat. Pl.
> Memoria, procihutes (anno nekem is volt ilyenem, a cpu huto leesett,
> derek 5 perces uptime-ot is elertem neha ;-)). Valoszinubb, ha mas
> szerver
> is ilyesmivel szall el.

A tobbi szerver nem signal11-el szallt el; a hasonlosagot a "hit a bug in the code"-ra
ertettem. Ha az innodb tamogatast kiszedem, akkor /usr/local/libexec/mysqld: Can't find file: './mysql/host.frm' (errno: 13)
hibat kapok, pedig ott van /var/db/mysql/mysql/ -ben. De innodb tamogatas kene, mert
ebben a formaban van az adatbazis...
bye,
--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` acting member