[FreeBSD] cd iras bsd-ken

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Aug. 6., K, 22:55:17 CEST

On Tue, Aug 06, 2002 at 09:49:11PM +0200, Hámorszky Balázs wrote:

> Igazandibol meg nincs megszokott cdiro progim. (3-4 honapja freebsd-zek
> es linuxozok) Szoval nekem nem letfontossagu az ide-scsi, csak akkor, ha
> maskepp nem lehet megoldani. Nemsokara beszerzek egy net es egy open
> bsd-t is, ugyhogy ez erdekelne. Kotelezo net es open alatt az ide-scsi
> cdirashoz, vagy csak opcionalis? (eddig csak linuxos cdiras howto-t
> talaltam)

Akkor konnyu dolgod lesz:-) Az emulacio nem kotelezo, csak opcionalis.
Ugyhogy akkor nezz korul a progik kozott es nezd meg a doksikat es menni
fog.

Egyebkent:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/creating-cds.html

remelhetoleg ez az amit keresel, legalabbis FreeBSD-n.:-)

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *