[FreeBSD] cd iras bsd-ken

Pocze Balazs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Aug. 6., K, 12:21:40 CEST

Szia!

> Hali!
>
> Van valami hasonlo trukje a BSD.ken vano cdirasnak, mint linuxos ide-scsi?
>
> Udv:
>  BaliHB

Errol mar eleg sok thread szolt, de a lenyeg az, hogy a FreeBSD alatt nem kell scsi emulacio, hanem helyette hasznald a burncd programot (asszem defalutbol fenntvan, ha nem akkor szvsz a cdrtools csomag resze). Ennek hatranya, hogy nem fognak vele menni a linuxos cdwrite frontendjei, de szerintem nem is szuksegesek.
Open, es Net ugyen nem tudok nyilatkozni, de el tudom kepzelni, hogy ott is igy van.
szia,
  Balazs