[FreeBSD] Re[2]:[FreeBSD]SendmailésESMTPAUTH

Burján Gábor buga at elte.hu
2002. Aug. 2., P, 11:21:30 CEST

On 2002-08-02 (Fri) 11:05 Hajdú Zoltán <hajduzoltan at mailbox.hu> wrote:

> Jöjjön csak, hasznát vehetjük még valamikor :)

OK.  Postfix SMTP *kliens* konfigurációja:

smtp_sasl_auth_enable = yes
# magáért beszél
smtp_sasl_password_maps = hash:$config_directory/outg-sasldb
# ebbe kerülnek a usernév-password párosok
smtp_sasl_security_options = noplaintext
# ez is magáért beszél, opcionális

Az outg-sasldb file-ba:

mail.relay.host      username:password

alakú sorokat írj.  (postmap outg-sasldb)

Fontos, hogy a kliens az EHLO után visszakapott AUTH válaszban lévő
opciókat a szerver preferenciája alapján választja ki (persze a
security_options figyelembevételével).

   Buga