[FreeBSD] Sendmail és ESMTP AUTHés ESMTP AUTH

Burján Gábor buga at elte.hu
2002. Aug. 2., P, 10:49:14 CEST

On 2002-08-02 (Fri) 11:26 dr. Hajdú Zoltán <hajdu.zoltan at mku.hu> wrote:

> Amire viszont nem tudok rajonni az az, hogy hogyan kell azt
> beallitani, hogy a sendmail a relay smart host fele autentikaja
> magat az altalam megadott user/pass adatokkal. Minden

define(`confAUTH_MECHANISMS ', ` PLAIN LOGIN')dnl TRUST_AUTH_MECH(`PLAIN LOGIN')dnl
FEATURE(`authinfo ', ` hash/etc/mail/authinfo')dnl
define(`SMART_HOST ', ` smtp:mail.relay.host')dnl

/etc/mail/authinfo-ba:
Authinfo:mail.relay.host "U:$USER" "P:$PASS" "R:mail.relay.host" "M:PLAIN"

(makemap hash authinfo < authinfo)

Amennyiben nem ragaszkodsz a sendmailhez, akkor leírhatom a postfixes
megoldást, aminek még a működését is értem :)

   Buga