korlevel

Dr.Eke Sándor ekesandor at monornet.hu
2002. Ápr. 17., Sze, 18:46:35 CEST

udv mindenkinek a listan,

2 dolog van, amiert most irok:
az egyik... en digest olvaso vagyok. a hozzam hasonlo
cipoben jarok bizonyara szembesultek a tennyel, miszerint
ezen a szent helyen politikai megnyilatkozasok lattak napvilagot.
melysegesen felhaborit a dolog. abszolut nem erdekel, hogy ki
all mogotte - ez egeszen egyszeruen undorito!!!!!!

a masik: a napokban vettem meg (gyarapitottam
remenyeim szerint  FreeBSD Mall kasszajat) a 4.5
2002 feb. szettjet. kicsit meghokkentem, hogy a korabbi
csomagok kozott tapasztalhato boseg mara mintha egy
kicsit szelektivebb lenne. egyik ablakkezelo (en a KDE-t
hasznalom a korabbi verziokon) sem kinalja fel
a network lehetosegek kozott a szamomra oly kedves
es kenyelmes dialup programok valamelyiket... ez
egy kicsit zavar. a kerdesem is ehhez kapcsolodik,
veletlen ez, hogy ezek a grafikus eszkozok hianyoznak,
vagy en voltam egy kisse feluletes a csomagok atvizsgalasaban?

koszonom a turelmeteket!
EU