[FreeBSD] Szent Jupat OFF

Mátó Péter atya at andrews.hu
2002. Ápr. 15., H, 14:10:03 CEST

Bacsek Lajos a következőket írta: (Mon, Apr 15, 2002 at 10:44:53AM +0200)
> "Holnap este 19.00 órától a Szent Jupát étteremben lesz a havonta esedékes
> BSD sörözés. Mindenkit sok szeretettel várunk. "
> http://www.bsd.hu
>
> Ott voltam, a http://www.etterem.hu adatai alapjan:
> "Név: Szent Jupát Étterem
> Város: Budapest
> Cím:1075, Kazinczy utca 55.
> Telefon: 1/321-1897 "
>
> es egy VII. keruleti lebujba jutottam :-////
>
> hejjj, ha cim is lett volna kiirva......
> hejjj, be odatalalhattam is vona :-)))))

 felek, ez reszben az en hibam. bocsanat. a fene gondolta, hogy tobb
szent jupat is van pesten. a sorozes a moszkva ter melletti szent
jupatban volt. bar ezt gondolom mar tudod

	atya

--
|------[ Peter MATO <atya at andrews.hu> ]---------------[ alias a='atya'; ]-----|
|"Returns the price per $100 face value of a security with an odd last period"|