egerteszt

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2002. Ápr. 9., K, 23:47:19 CEST

Hali!

Mivel a multkor szivtam az egerrel, ezert begyujtottem jo par egeret a
haveroktol es teszteltem, hatarozott velemenyem, hogy a FreeBSD 4.4-es
CD-n levo moused egy szar. Mert a 4.0-as is normalisan mukodik de ez nem,
valamit nagyon elrontottak, tehat konzolon egyetlen egy eger sem megy,
pedig X alatt nincs gond veluk. Csak a teljesseg kedveert A4Tech, Genius,
Logitech volt proba alatt es mind ps2-es, a 600 Ft-os egertol egeszen a
7000Ft-os optikai-drotnelkuli-ig.

Ennyit a moused-rol, majd cvsup-al leszedem es leforditom a 4.5-t de
akartam tudni, hogy az egerrel van a gond vagy a moused-el, kiderult.

ciao
air