Kezdo kernel kerdes, pcm, sbc

Muranyi Gyorgy csucskok at chello.hu
2001. Sze. 29., Szo, 13:52:00 CEST

Sziasztok!

Nem tudom, van-e egy szabvanyos sorrendje annak, ahogy az ember
beallitja rendszeret; en ugy kezdtem neki, ami a legjobban hianyzik,
azt megoldani. Tehat legyen hangja a Freebsd 4.4 -nek!

Igy a handbook -ot a sound -tol kezdtem olvasni. Ott azt irtak, kernelt
kell forditani, adjam a kernel konfig file -hez az en kartyam eseten:

device pcm
device sbc

Tehat ugrottam a handbook -ban a kernel forditashoz. Ez alapjan a
kovetkezot csinaltam:

# cd /usr/src/sys/i386/conf
# mkdir /root/kernels
# cp GENERIC /root/kernels/MYKERNEL
# ln -s /root/kernels/MYKERNEL

Ezutan vi -al elvegeztem a modositasokat a MYKERNEL -ben, +
kikommenteztem azt, ami nekem nincs. Utana:

# /usr/sbin/config MYKERNEL
# cd ../../compile/MYKERNEL

# make depend
# make

# make install

Kerdeseim a kovetkezoek:

1. Ez-e a modja a helyes kernel forditasnak?

2. Mit allitottam a device pcm es sbc beirasaval?

3. Rendben van-e az, hogy amig az elso kernel forditas hosszabb ideig
tartott, addig a masodik hamar lefutott? ( a device sbc -t utolag irtam
hozza, mert elsore elfelejtettem.)

4. Mar a device pcm -el is volt hangja. Miert kellet az sbc?

Elnezest, hogy ilyen hosszan irtam. Ahogy tobbet tudok, biztos
tomorodnek a kerdeseim.

Udv!
Muranyi Gyuri