[FreeBSD] network script

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Sze. 18., K, 09:21:30 CEST

> Nem ad vissza semmilyen IP-t az ifconfig?
> Nincs route?
Nem tudtam megnezni, tavolrol indittattam ujra. Csak annyit lattam a
logokban, hogy a gep mukodott az elerhetetlensege alatt is. Logok hijan azt
hittem volna, hogy teljesen le volt allva.

> Amugy meg csinalsz egy ifconfig+route -os
> szkriptet..esetleg.

Tudnad kicsit reszlesebben, mire gondolsz ?
Az ifconfigbol ki tudom venni, van-e halozat, az OK.
De hogyan elinditani, ha nem megy ?

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -