[FreeBSD] Nagy FreeBSD szivacs

Gabor Suveg gsuveg at sgsystem.com
2001. Sze. 17., H, 14:27:10 CEST

On Mon, 17 Sep 2001, SaGa2 wrote:

> Kaptam egy FreeBSD 4.4RC5 CD-t is. Vasarnap este feltettem a laptopomra,
> aminek tipusa IBM ThinkPad T20.
ugy tudom, hogy a ThunkPad okkal volt gond, nemtudom, hogy megoldoddott-e
a dolog. keress ra az archuvumokban. (daily.daemonnews.org).

> A 386/BSD particiot (slice-t) ugyanis ez a genya IBM kutyu "hibernacios"
> particionak tartotta, amirol ugyebar (?) bootolnia kellene.
igen ez a hiba.

> Tud-e valaki errol a dologrol valamit mondani, vagy erre a Laptopra soha za
> eletben nem fogok BSD-t tenni?
lehet. ezt a levelet is azon irom. plusz a GIMP eloadas is FreeBSD-s
notebookrol ment. az teny, hogy meg nem megy minden tokeletesen, en pl nem
tudom ugy elaltatni a nb-t, hogy fel is ebredjen. viszont ha egy zsakba
pakolod az tulajdonsagokat, elonyoket, hatranyokat es osszehasonlitod pl.
egy kek szinu rendeszerrel (nem IBM), (ott pl jol megy az apm) akkor is a
*BSD lesz a nyero. a notebook szinte minden tulajdonsa jol mukodik, kiveve
az apm-t. ajanlnom figyelmedbe: mobile at FreeBSD.ORG listat. meg fogsz
lepodni, hogy hany freebsds notebook muxik (ja es a port-i386 at netbsd.org
-on is muxix jopar NetBSD nb).
ugyhogy azt javaslom, ne add fel.

> Amugy nagyon teccett a BSD telepitesi folyamata, a particionalastol egy kicsit
> tartottam (~1 eve, idaig mereszeltem eljutni). Szerintem csont nelkul
> feltelepult minden (UPC kabelmodem, 3Com halokartya, stb.).
ez dektop ugye.

p.s: vmi biztos muxix:

From: Gabriel Rocha <grocha at geeksimplex.org>
To: freebsd-mobile at FreeBSD.ORG
Subject: Sound on IBM Thinkpad T20

tobbet nem tudok masolni a levelbol.

best wishes,

Gabor Suveg <gsuveg at sgsystem.com>             http://www.sgsystem.com
--
Unix isn't just #include <linux.h>, i386, ILP32, ELF, ...!