[FreeBSD] Nagy FreeBSD szivacs

Murzsa Norbert Murzsa.Norbert at innet.hu
2001. Sze. 17., H, 15:26:22 CEST

379X-en nalam megy. Hangkartya, X, eger...illetve az a kis piros pocok a
kozepin..:-)
Erdemes megnezni az IBM lapjait. Ott leirjak, hogy az egyes tipusokban
milyen hardvereszkozok
vannak(ha esetleg ez nem all rendelkezesre). Aztan en is atneztem a
FreeBSD doksikat, amibol kiderul,
hogy tamogatott az a hardver vagy nem. Az Xfree-nek kulon doksija van a
tamogatott eszkozokrol es meg
peldat is ad, hogy melyik eszkozre mit kell irni a konfigban.
Sajna nalam egy gagyi PCMCIA halokartya van..azt nem sokerult
elinditanom FreeBSD alatt..

(legalabbis..gondolom en..:-)
murzsa norbert
email: kuksi at innet.hu