Jail kerdesek

Simonek Peter sp at radio.hu
2001. Sze. 9., V, 23:40:04 CEST

Sziasztok!

A JAIL(8) man-page alapjan nekilattam egy bind-nek ami jail-ben fut.
Mukodik is a dolog, de lenne par kerdesem:

1. Elinditom a jail-t ( jail /jail hostnev 192.168.23.252 /bin/sh /etc/rc ).
A host rendszeren a ps kiirja a jail-ben futo processzeket (J).
Ha konzolon belepek a jail-be (jail /jail hostnev 192.168.23.252 /bin/sh),
es ott kiadom a ps-t, nem listazza a jail osszes processzeit (pl. named).
Viszont ha kiadom a named.restart parancsot, jon az uzenet hogy
new pid xxx, es onnantol mar a ps is listazza...
Ez igy normalis?

2. Fut az sshd is, egy masik geprol be is tudok lepni ssh-val a jailbe.
Az a bibi, hogy a passwd-t csak kb 20 masodperccel a parancs kiadasa
utan keri, marhara lassan megy a dolog...

3. Hogyan tudom kompletten leloni a jail-t? Egyenkent persze ki tudom
loni a processzeket, de valami elegansabb megoldasra vagyom :)

Elore is koszi a valaszokat!

--
Simonek Peter
 sp at radio.hu