[FreeBSD] ketproci+1GB

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Okt. 31., Sze, 17:48:26 CET

Hello,

> Viszont nagyon gyorsan kell talalnom egy FreeBSD-t biztosan futtato
> dualprocesszoros alaplapot, ami birja a terhelest, mert eleg sok
> mindent kell birnia. Emiatt kell a minimum 1GB RAM is.
Nekem Intel L440GX+ lapom van (Lancewood). Ilyet mar talan nem is
gyartanak, regi is, de talan olcsobban hozzajutsz mint egy modernebbhez.

A terhelest szerintem eleg jol birja. Az enyemben 1 GB RAM van, de
mindenfele noname mix. Load 1 es 200 kozott, az alaplapi SCSI
interfeszeket hasznalom (es IDE-t is, es ahhoz kepest, hogy UDMA33-at tud
csak egesz gyors).

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758