[FreeBSD] Re: [FreeBSD] hackertörvény, internettörvény, talált w2k

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Okt. 30., K, 11:22:44 CET

On Tue, 30 Oct 2001, Adam Szilveszter wrote:
[...]
> On Mon, Oct 29, 2001 at 06:14:11PM +0100, Hajdú Zoltán wrote:
[...]
> [...]
> azert pikans, mert ha valaki osszeveti a szerzoi es szomszedos jogok
> vedelmet szolgalo technikai intezkedesek vedelmet szolgalo tenyallassal,
> ott, (a penzszerzesi cel kivetelevel) *nem* buntetendo, ha valaki maga tori
> fel a DVD-t, de ha a haverjanak elmondja a mosdoban, hogy hogyan kell
> csinalni, akkor o akkor is
> buntetendo lesz, ha csak a szaja jart, a keze nem.
>
> Egyebkent a kerdes nem csak elmeletileg erdekes: Magyarorszagon
> uton-utfelen megallapitjak a szandekossagot ha kell ha nem, es ezzel
> mestersegesen megnovelik a buntetheto emberek letszamat.

Gondolom, a megallapitast bizonyitas eloz meg. Hogy lehet bizonyitani,
hogy crack celjabol rakok fel FreeBSD-t (mar latom, te is ezt kerdezted)?

A torvenyi idezetekrol viszont az jutott eszembe, hogy ha jol ertem,
jelszovisszafejto programot installalni torvenytelen, de mondjuk
fegyvert tartani nem, pedig mindketto csak lehetoseget ad arra, hogy
az en erkolcsi erzekeim szerinti bunt okozzanak vele.

				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."