Kulso diszk doboz [volt: ketproci+1GB]

Simonek Peter sp at radio.hu
2001. Okt. 30., K, 10:59:29 CET

On Mon, 29 Oct 2001, Gabor Dolla wrote:

> olyan is erdekelne, hogy kulso diszk doboz, benne beepitett raid
> vezerlo, es min 2 gep tudjon ra csatlakozni. egyik gep irja/olvassa, es
> ha lehal a masik atveszi. ilyet lattal valahol realis arert ?

A Compaq-nal van ilyen vas, ProLiant CL380 a neve. Egy hazban ket gep, plusz
shared SCSI storage. Hogy realis-e az ara, azt nem tudom, viszont nem
fiber.

Egy rovid idezet az ismertetojebol:

"Clustering allows two servers operating on shared storage to back each other
up, so that if one server fails the other can take over automatically giving
you minimum downtime and maximum fault tolerance."

A tamogatott oprendszerek:
- Winfo$
- Netware
- SCO

Beszeltem mostanaban egy compaq-os emberrel, azt mondta hogy a Linuxot nem
szeretik supportalni, "mert abba mindenki beleturkalhat".
*BSD support sincs.

--
Simonek Peter
 sp at radio.hu