dialup =?UNKNOWN?Q?levelez=E9s_+_s=F6r=F6z=E9s_+_egy=E9b?=

=?UNKNOWN?Q?Hajd=FA_Zolt=E1n?= hajduzoltan at bsd.hu
2001. Okt. 23., K, 19:38:22 CEST

>bocs, de mint irtam, at tudja irni, genericstable hasznalataval
>persze valoszinuleg a Te megoldasod is mukodik :)
>csak nem elegans

én kérek bocsánatot, a te megoldásodat használom, csak
a két levél elment egymás mellett, még nem olvastam a tiedet,
mikor az enyém feladásra került. Most szenvedek a sendmail
beállításokkal, még szerencse, hogy Molnár Bencének
volt valami tapasztalata, s nem nekem kellett mindent
kitalálnom: thanx.

Lemondtam a sendmail.cf kézi szerkesztésérõl, tényleg
tutibb m4-el (Sziszi, thanx again)

>2) Mert nem csak a te MUA-d akarhat mailt kuldeni a geprol. Hanem pl a
>security scriptek es kulonbozo progik is levelezni akarnak veled+ pl
>send-pr is szeretne mukodni (bar az nem fog olyan siman)

Eh, tényleg, ez nem jutott eszembe...

Sajna, a mostani sörözésre nem tudok menni, november
1 (halottak napja) -re haza kell mennem a szülõkhöz meg minden.
Támogatok azonban minden elhalasztási indítványt :)

Addig is üdv:

Hajdú Zoltán