[FreeBSD] wscons + magyar keymap

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Okt. 9., K, 11:29:57 CEST

> ahha, latom.
>
> annyi a differencia, hogy amit te csinaltal, az egy keymap filekent
> kerult be a /usr/share/wscons/keymaps konyvtarba, amit meg en csinaltam,
> az meg direktben beletettem a kernelbe (sys/dev/pckbd) :)
>
> delutan ugyis lesz egy cvs update otthon, majd megnezem...

Ok. Egy kisse osszekeveredtem, mert a
syssrc/sys/dev/wscons/wsksymdef.h -ba Drochner ezzel a megjegyzessel:
add some missing definitions for hungarian keymap support
 (It won't help much since there is no way to get characters not in
 iso-1 or the function key set through the vt100/sun/dumb terminal

lations:-(
bedolgozta az encoldolast. Azt mar nem ellenoriztem, hogy a sys/dev/pckbd nem tartalmazza a magyar szekciot. Mindenesetre koszi. Mi legyen a sys/dev/pckbc/wskbdmap_mfii.c valtozasanak a sorsa? Elkuldod most, vagy krealjunk hozza magyar fontokat es kuldjuk el egyutt a magyar patch-et?

Udv: Feri