[FreeBSD] vmware resetel

Aries aries at bsd.hu
2001. Okt. 8., H, 12:41:27 CEST

Szia!

On Mon, Oct 08, 2001 at 11:46:06AM +0200, Attila Nagy wrote:
> A Linux szakmai konferencian az Egyesulet gepen 4.4 volt (a kiadas elotti
> hetrol, sokat nem valtozhatott) es szepen ment.
>
> A modult gondolom leforditottad. Az X kornyeken lehet erdemes meg

Jaja. Linux procfs is van. Vmelyik FreeBSD -s readme-ben irtak, hogy
ha uj vmware jon le a ports fabol, akkor erdemes a /usr/src -t is frissiteni,
de ez most nem gond, mert a release -est hasznalom mindkettobol. Mast konkretan
meg nem javasol, es nincs otletem, hogy hol keressem a hibat :(

> korulnezni, azzal tud erdekes dolgokat muvelni.

Pl? 4.1 -es X, root-kent inditva.
bye,
--
    _    _