[FreeBSD] cvsup kerdes

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Okt. 5., P, 23:37:56 CEST

Szia!

On Thu, Oct 04, 2001 at 08:56:06AM +0200, Zsolt Kuti wrote:
> Szia  Szilveszter!
> Mast nem es ugy gondolom ez volt a lenyeg. Sokszor probalkoztam
> mar a portfa ill. egyes reszeinek frissitesevel, mindig ezt
> talaltam. Asszem mar korabban is irtam egyszer a listara, akkor is
> azt mondtatok nektek megy. Talan tenyleg el van cseszve nalam
> valami, de azert furcsa, hogy mi okozhat ilyet. Nem tudok jobbat,
> minthogy egy felreesobe leszedem es utana lecserelem. Aztan megy
> minden port telepites rendben...

En azert azt mondom, hogy jo lenne, ha:

1) A teljes supfilet kozzetenned. Minden sor szamit, es egesz erdekes
hibakat tud okozni ha valami hianyzik/el van rontva.

2) Ha a kovetkezo upgrade-t futtatod, lehet, hogy az -k opcio hasznos
lenne, plusz lehet, hogy az -L utani szam 2 fole emelese is jol jonne,
hatha igy tobb debug infot lehet belole kicsalni.

pl: cvsup -g -L 4 -k ./<supfile neve>

Biztos vagyok benne, hogy valami trivialis az, ami zavarja a kepet nalad.
Plusz nezd meg, hogy a geped oraja jol jar-e. A dologra nagyon bizarr
hatasai tudnak lenni kulonosen a kesesnek.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: adamsziszi at vnet.hu *
* Honlap : alakul * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP: szinten kesobb *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *