[FreeBSD] perl5 vs. make buildworld

janos.kovacs at ofi.hu janos.kovacs at ofi.hu
2001. Okt. 4., Cs, 07:56:59 CEST

Sziasztok!

> Ezert "csak ugy" nem szabad nekiallni
> leforditani, az eredeti perl disztribuciohoz mellekelt INSTALL file itt
mar
> lenyegtelen.

Ezt nem ertem. Nem kotozkodni akarok, de ha arrol nincs sehol semmi leirva,
hogy az alaprendszerhez tartozo
reszeket, hol lehet testre szabni, akkor elso a vele adott dokumentacio.
Marpedig a /usr/src/contrib/perl5 alatt
levo  README  ben az Installation alatt nem az all, hogy make buildwolrd...
Megsem erzem bugnak, hiszen pont
egy freebsd ne lenne az az os, amit nem lehet testreszabni?

A megoldas egyebkent a kovetkezo lett: a  /usr/obj, /usr/src es a
/usr/sup/src-all torlese, egy cvsup  src-all  -ra,
maj ezt kovetoen sikeres buildworld.

> 2) Ha nagyon tudod, hogy mit csinalsz, akkor megprobalhatod a perlt
> felrakni a portsbol is,

Ezt hogyan lehet? Mert mint irtam, a portsban levore (lang/perl5) mar a
make fetch is a kovetkezot adta:
===>  perl-5.005 is forbidden: perl is in system.

Azonban ehhez kapcsolodna a kerdesem:  cvsup a cvsup.hu.freebsd.org -rol
utan a make bw megallt. egyszer
pont a perl-el volt baja, aztan a groff -al. Eloszor tegnapelott este kb 7
korul cvsupoltam, a masodik esetben
tegnap a delelotti orakban.  Ezt kovetoen probaltam ki a cvsup.at.free...
szervert, ahonnan a leszedett kod
(tegnap 2 korul) mar elso nekifutasra lefordult. Ez miert lehet?

Kovacs Janos