Re[2] RE: ipnat ftp proxy

Csaba ASZALAI csaba at morpheus.pte.hu
2001. Nov. 26., H, 14:17:53 CET

mico wrote:
> Hat akkor ez nekem gagyi
ahogy elnezem sajna az ipf-es proxy is epp elegge gagyi, ha mar evek ota
keptelenek ezt a hibajat kijavitani :(((
nekem kisebbfajta lelki traumat okozott az, hogy volt olyan, hogy fel oran
belul ketszer lattam csontta fagyni a bsd-s szervert. elotte eletemben
egyszer lattam egy openbsd-t kernelpanikolni, de utolag kiderult, hogy az
is hwbug miatt volt :)
ettol fuggetlenul ha tudsz vmi megoldast arra, hogy ne fagyjon a gep az
ftp proxy miatt, akkor oromomben meghivlak egy so:rre :)))
udv:

	csaba