[FreeBSD] NVidia driver stb..

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2001. Nov. 24., Szo, 11:13:58 CET

Hi!

On Fri, 23 Nov 2001, Miklos Niedermayer wrote:

> Nem tudom... lehet, hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de szerintem a
> FreeBSD-be semilyen GLX nem kéne...

Osztom. Ez korulbelul hasonlo, mint amikor egy Win-es gepet pl. valamilyen
banki rendszerben akarnak hasznalni... Nem oda valo, mint ahogy pl. a
FreeBSD sem egy jatszos gep, vagy a tikarno Mari nenitol sem lehet
elvarni, hogy mkdir, chmod es ls parancsokkkal vegezze a
munkajat. Szerintem a Linux is azert halad rossz uton, mert a Palm-tol
kezdve a hutoszekrenyeken es a orakon at a mainframe-ekik mindenre szarra
alkalmasnak hiszik. Egy Ferrarival eleg nagy ostobasag a Parizs-Dakar-on
indulni, es a Land Rover is hulyen nez ki egy F1-es versenyen. De
ez mar egy masik kerdes.

Ha valaki lovoldozni akar, hasznaljon Windowst, ha grafikus, vagy animator
hasznaljon Silicont, de ez a rendszer nem erre lett kitalalva.
(No persze lehet, hogy en is tevedek.)

Udv,
Levi

# ls